PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Friday, July 6, 2012

HEWI’S CHAMPIONSHIP BERLANGSUNG MERIAH



5 JULAI, KAHERAH- Hal Ehwal Wanita Islam Keluarga Penuntut- penuntut Terengganu Mesir di bawah seliaan Unit Kebudayaan, Kesenian dan Kemasyarakatan  telah  menganjurkan Kejohanan Bola  Jaring Piala HEWI 2012. Kejohanan ini telah disertai oleh tiga kumpulan.

Seawal jam 8.00 pagi, para peserta dan penyokong telah bertolak ke Musallas. Program dimulakan dengan ucapan pengarah program; saudari Siti Ruqayyah binti Ahmad dan dirasmikan oleh Naib Pengerusi HEWI; saudari Nuraini binti Abdullah.

Seterusnya, berlangsung perlawanan yang menyaksikan tiga kumpulan saling berentap untuk mengutip mata tertinggi. Suasana bertambah meriah dengan teriakan suara penyokong kumpulan masing- masing. Pelbagai aksi menarik yang dipamerkan pemain.



3 jam berlalu, akhirnya kumpulan C berjaya membuktikan kehebatan mereka apabila menggondol  juara bagi kejohanan ini.

Pihak HEWI KPT mengharapkan agar objektif penganjuran program; untuk mengeratkan lagi ukhwah dalam kalangan ahli KPT tercapai di samping merehatkan diri ahli setelah berjuang menghadapi peperiksaan baru-baru ini.

Sekalung ucapan penghargaan kepada semua pihak yang telah bertungkus-lumus menjayakan kejohanan ini sama ada secara langsung atau tidak langsung.