PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Sunday, May 29, 2011

TERATAK IMPIAN :TAHNIAH BUAT PEMENANG

28 Mei 2011 – Sekalung tahniah diucapkan kepada pemenang pertandingan ‘Teratak Impian’ yang dianjurkan di bawah Biro dan Unit Perumahan KPT Mesir.

Majlis penyampaian piala pusingan kepada pemenang pertandingan telah diadakan di Dewan Darul Iman setelah selesai majlis ‘Malam Taujihat Mumtaz’.

Pertandingan ‘Teratak Impian’ telah dimenangi oleh Rumah 401 (Ikhwah) dan Rumah 503 (Akhawat).

Penyampaian piala pusingan peringkat ikhwah telah disampaikan oleh Anggota Badan Penasihat KPT Mesir; Saudara Nik Rosdi bin Nik Jusoh dan diiringi Ketua Biro Perumahan KPT Mesir.

Pemenang di peringkat akhawat telah pula telah disampaikan oleh Saudari Tengku Fathimah binti Tengku Hashim selaku Naib Pengerusi HEWI KPT Mesir dan diiringi Ketua Unit Perumahan KPT Mesir.

Ketua Biro Perumahan KPT Mesir, Saudara Mohd Kamal bin Mohd Shah ketika ditemui mengucapkan tahniah kepada pemenang dan terima kasih kepada semua pihak yang telah memberikan kerjasama.

Matlamat daripada penganjuran pertandingan ini adalah bagi menerapkan nilai-nilai ukhuwah dalam kalangan ahli rumah dan menanam sikap bertanggungjawab terhadap kebersihan serta keceriaan sejajar dengan tuntutan Islam.