PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Monday, September 19, 2011

KPT MESIR MENYAMBUT MAHASISWA BARU TERENGGANU


16 September 2011, Kaherah – Pimpinan Keluarga Penuntut-penuntut Terengganu Mesir (KPT) dan Urusetia Sambutan Mahasiswa Baru (USMB) telah menyambut ketibaan Mahasiswa baru yang tiba pada jam 1.00 petang (waktu Mesir).


Seramai 16 orang mahasiswa dan 7 orang mahasiswi yang selamat sampai di Lapangan Terbang Antarabangsa Kaherah bersama seorang guru pengiring.


Turut hadir menyambut ketibaan mereka adalah BP Angkat PMRAM Cawangan Terengganu; Saudara Zulhafeez bin Ahmad Zahidi, Timbalan Pengarah USMB PMRAM; Saudara Ibrahim bin Ani, Naib Pengerusi III HEWI PMRAM; Saudari Atyqah binti Yusoff.


Sehingga kini, segala perjalanan sambutan mahasiswa baru berjalan dengan lancar termasuk pengisian mengenai Keluarga Penuntut-Penuntut Terengganu Mesir (KPT).


Taklimat keselamatan telah disampaikan oleh Saudara Mohd Syamshul bin Sidik dan taklimat kesihatan pula dikendalikan oleh Saudara Afuza Abdullah bin Idiris setibanya mereka di Kompleks Darul Iman.


Menurut Saudara Abdul Mannan bin Jusoh selaku Pengarah USMB KPT Mesir 2011, segala gerak kerja yang telah dirancang berjalan dengan baik.


Beliau juga, mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli KPT Mesir yang turut sama-sama membantu melicinkan lagi sambutan mahasiswa baru pada kali ini. Ini menunjukkan kesatuan mahasiswa KPT Mesir dalam melakukan gerak kerja secara bersama.


Semoga dengan segala usaha murni yang telah diberikan mendapat balasan yang setimpal daripada yang Maha Agung.