PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Thursday, October 25, 2012

Basic Information of Technology Galak Mahasisiwi Tonjol Kredibiliti








                                   


KAHERAH, 20 Oktober- Hal Ehwal Wanita Islam (HEWI) Keluarga Penuntut-penuntut Terengganu (KPT) Mesir telah mengadakan program Basic Information of Technology (BIOT) dan telah dijayakan dengan baik oleh mahasiswi Terengganu Mesir. Pengisian yang dibentangkan adalah menjurus pada kesedaran tentang kepentingan menguasai International Network (IT). BIOT antara usaha yang dirasakan sangat wajar dalam mendepani suasana global masakini yang memerlukan para mahasiswi khususnya dan para mahasiswa keseluruhannya menguasai medan teknologi semaksimum mungkin.


Program BIOT yang dirancang khusus di bawah unit Informasi dan Penerbitan Keluarga Penuntut-penuntut terengganu ini telah memberi pendedahan kerja-kerja berteknologi melalui praktikal secara langsung semasa sesi pembentangan. Sambutan di peringkat mahasiswi Terengganu juga sangat memuaskan. Sikap sentiasa bertanya dan saling bertoleransi adalah nilai murni yang dilihat sangat baik untuk pembawakan Keluarga Penuntut-penuntut Terengganu (KPT) Mesir kali ini dalam menuju perpaduan yang utuh dalam kalangan mahasiswa dan mahasiswi KPT Mesir.


Pihak penganjur mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menjayakan program ini secara langsung ataupun tidak langsung.