PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Saturday, April 23, 2011

KPT MESIR DOAKAN KESIHATAN SAUDARA NOORAHMAD HAKIM

KAHERAH, 23 April – KPT Mesir mengucapkan takziah kepada saudara Noorahmad Hakim yang merupakan Ketua Badan Kebudayaan, Kesenian dan Sukan, Keluarga Penuntut-penuntut Terengganu Mesir, berikutan masalah kesihatan yang mengganggu beliau.

Pihak KPT Mesir yang diwakili oleh saudara Mohd Kamal bin Mohd Shah serta beberapa orang AJKT membantu menguruskan semua urusan berkaitan dari hari pertama beliau ditimpa musibah ini sehingga hari ini beliau keluar dari hospital. Beliau telah dibenarkan pulang hari ini untuk berehat di rumah dan dijangka akan pulang ke Malaysia pada hari selasa ini 26 april 2011.

Saudara Noorahmad Hakim dimasukkan ke wad Hospital Pakar Universiti Ain Sham pada 19 April yg lalu selepas melihatkan kesakitan yang dialaminya dua hingga tiga hari sebelum itu semakin teruk. Beliau disyaki menghidap penyakit GBS (Guillian Barre Syndrome)

Pihak KPT Mesir turut menyampaikan sumbangan bagi meringankan perbelanjaan beliau dan mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak PMRAM, pihak ‘Education Malaysia’ yang diwakili Encik Aswandi Laman (Atase Kebajikan) dan semua ahli yang turut memberikan sumbangan kewangan dan sumbangan tenaga kepada saudara Noorahmad Hakim dalam usaha menyembuhkan beliau.

Kami juga masih mengalu-alukan kepada mana-mana individu atau syarikat yang ingin menyalurkan sumbangan untuk menampung kos perubatan saudara Noorahmad Hakim yang kini mencecah LE17,000. Sesiapa yang ingin menyalurkan sumbangan bolehlah menghubungi Ketua Biro Kebajikan KPT Mesir, Saudara Mohd Farezuan Mat Azhar di talian +20112789339.

KPT Mesir mengharapkan agar beliau tabah dengan ujian tersebut dan kami mendoakan agar beliau cepat sembuh dan kembali pulih seperti biasa untuk meneruskan pengajian yang semakin hampir dengan peperiksaan.