PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Saturday, October 29, 2011

SLOT PERUBATAN BERSAMA BKAN DISAMBUT BAIK

MANSURAH, 27 OKTOBER – KPT Mesir terus komited menjayakan agenda kebajikan anak-anak Terengganu seluruh Mesir. Slot Perubatan bersama Badan Kebajikan Anak Negeri (BKAN) disambut baik oleh semua, baik di peringkat kepimpinan mahupun mahasiswa/wi; pelajar-pelajar baru.

Majlis bermula sekitar jam 6 petang ini, melibatkan hampir 20 orang mahasiswa/wi yang baru tiba di Mesir serta mengajak mereka berkenal-kenalan dan beramah mesra dengan kepimpinan BKAN. AJK HEWI yang turut bersama-sama menjayakan program ini adalah Naib Pengerusi HEWI; Saudari Nuraini Abdullah, Setiausaha HEWI; Saudari Naufal Kamaruddin dan Ketua Unit Kebajikan HEWI; Saudari Nur Hamizah Zahid.

Sesi soal jawab juga dibuka bagi merungkai permasalahan atau ketidakfahaman mahasiswa/wi baru dari segenap aspek. Tidak ketinggalan sesi taaruf; peluang untuk bersuai kenal antara satu sama lain, juga dibuka ruang seluasnya oleh YDP agar mahasiswa/wi memperkenalkan diri mereka lebih mendalam seterusnya dapat mengeratkan lagi ukhuwah sesama anak-anak Terengganu. Di akhir majlis, tetamu dan peserta program sempat dihidangkan dengan sedikit jamuan makan.

Pihak Kepimpinan KPT Mesir yang diketuai oleh YDP KPT Mesir merakamkan jutaan terima kasih atas jemputan menghadiri majlis yang dianjurkan oleh Persatuan Perubatan Cawangan Mansurah ini. Semoga usaha baik dalam menyatukan serta mengikat hati-hati ini akan mendapat ganjaran Allah s.w.t. hendaknya.