PMRAM CAWANGAN TERENGGANU

Saturday, July 30, 2011

JEJAK MAWADDAH SIRI 3,4 & 5 MENDAPAT SAMBUTAN

KAHERAH, 26 Julai- Unit Kebajikan HEWI KPT baru-baru ini telah berjaya mengadakan Jejak Mawaddah siri 3, 4 & 5 yang diadakan di tiga buah rumah ahli Mutazawwijin KPT Mesir.


Kediaman yang terpilih untuk dijejaki pada kali ini ialah kediaman Puan Umi Masmira binti Mat Ali; mantan Naib Pengerusi HEWI KPT, Puan Suhaibah binti Mustaffa dan Puan Aznina binti Abdul Aziz, memandangkan mereka akan pulang ke Malaysia tidak lama lagi, kerana sudah selesai sesi pengajian dan ada juga yang pulang untuk bercuti.


Dalam ziarah yang diadakan pada kali ini turut diadakan majlis yang diselitkan dengan pengenalan terhadap Program Jejak Mawaddah ini seterusnya sesi taaruf antara tuan rumah dan ahli-ahli HEWI yang baru, bagi mengeratkan lagi hubungan antara satu sama lain. Tidak ketinggalan, ucapan dari Naib Pengerusi HEWI, saudari Tengku Fatimah Tengku Hashim dan juga tuan rumah.


Saudari Tengku Fathimah juga sempat merakamkan jutaan terima kasih kepada tuan rumah atas kesudian menerima kunjungan ahli ke teratak masing-masing di dalam ucapannya. Beliau juga sangat teruja dengan sambutan dan kerjasama yang diberikan oleh ahli dalam rombongan yang begitu memberangsangkan. Ini membuktikan bahawa komitmen yang diberikan oleh ahli sangat tinggi.


Jazakumullahu khairal jaza' kepada seluruh warga kerja yang terlibat di dalam program ini secara langsung atau tidak. Siiru 'ala barakatillah.